תיעוד מאמירת הסליחות בקהילת קרעסטיר בבית שמש | צפו

אליהו גרין No Comments on תיעוד מאמירת הסליחות בקהילת קרעסטיר בבית שמש | צפו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש בחצות ליל התאספו בני קהילת קרעסטיר רמת בית שמש ד' לאמירת סליחות ראשונות ברוב עם.

תחילה נשא רב הקהילה הרה"ג ר' דוד משה בלוי שליט"א דברי התעוררות על פי הפסוק "ה' אוהב צדיקים" שעניין הזכרת זכות אבות הוא הפוטנציאל הטמון בכל יהודי להתקרב לדרכי אבות בכוח אהבת ה' אותו (ע"פ סוגיית ר יהושע בן חנניה וחכמי אתונה). לאחר מכן פצח הקהל בשירה אדירה בליווי כלי זמר ושיר.

video
play-sharp-fill

מי שניגש אל העמוד היה רב הקהילה אשר החל באמירת הסליחות המסורתי כשהקהל שר בקולו את קטעי השירה המיתולוגיים "הנשמה לך" "והביאותים" "מכנסי רחמים" ועוד. בסיום הסליחות פצח הקהל בריקוד כאשר קולות הנגינה מלווים אותם שוב ביתר שאת, שמחה ורגש.

קהילת קרעסטיר ברמת בית שמש ד' 2, תחת שרביטו הרוחני ובהנהגתו של הגאון רבי דוד משה בלוי שליט"א, הינה קהילה חסידית צעירה ודומיננטית מאוד בנוף הקהילתי בבית שמש וכבר מונה למעלה מ-100 משפחות, כשהמוטו המאחד הינו קבלת כל יהודי באשר הוא וכדרכו של ר' שייעלה זיע"א.

הקהילה הצעירה מתאפיינת בפעילויות הקהילתיות בתפילות המיוחדות ובשיעורים הנמסרים מידי יום.

בשיחה עם חבר הקהילה ר' יהודה אברמציק הוא אומר לנו "במשך שנים נדדתי בין שכונות העיר עד שהגעתי לרמה ד' 2 והבנתי שמצאתי את מקומי". הוא מוסיף כי "בשכונה חיים משפחות מכל הזרמים, חסידיים וליטאים, אשכנזים ובני ע"מ וכל יהודי יוכל למצוא כאן את מקומו".

המדיה באדיבות המצלם



0 תגובות